טלפון להזמנות ובירורים: 03-5461286

שאלות ותשובות

האם ניתן להנמיך את גובה מקל ההליכה פליפסטיק הרגיל או מתקפל ?

כן,הליפסטיק מתקפל בקלות, ניתן להפחית בגובה מקסימום 12 סנטימטרים ½ .
לאחר שקבעת את הגובה הרצוי שלך, מהחלק העליון של המושב סמנו אותו. הסירו את מושב הפלסטיק וציפוי הגומי וחתכו באמצעות מסור מתאים לאלומיניום את החלק המיותר. הסירו את כל הקצוות החדים והחזירו בחזרה את מושב הפלאסטיק וציפוי הגומי – העבודה הושלמה.

 

האם התשלום מאובטח באתר?

כל התשלומים שבוצעו דרך אתר האינטרנט שלנו הם בטוחים. אף אחד לא רואה את פרטי הכרטיס שלך מלבדך. התשלום מעובד על ידי מערכת חיצונית בעלת תקן אבטחה PCI כמתבקש בחוק. ניתן לשלם גם כן באמצעות חשבון
PayPal או שניתן לבצע את הרכישה טלפונית באמצעות אחד מנציגי המכירות שלנו.

 

האם ניתן להחזיר כל אחד מהמוצרים שנרכשו מהאתר?

כן, ניתן כמובן .וזה אף מוגן בחוק. הרוכש בלבד יקפיד לפני ההחזרה על מצב תקינותו של המוצר (לא היה בשימוש) , הרוכש ישלח את המוצר/רים באריזתו המקורית כולל חשבונית מקור. זיכוי כספי יתבצע מיד לאחר קבלת המוצר ולאחר בדיקת תקינות . עם הפחתה של עלות המשלוח. לא יאחר 60 יום מיום הרכישה.

 

האם ניתן לבצע קניה מרוכזת בהוזלה ניכרת ממוצרי פליפסטיק ?

גופים גדולים וקבוצות קטנות יקבלו הצעת מחיר ראויה ותחרותית עם אפשרויות כגון: הדפסת אלמנטים על המוצר הנבחר ,מארזי מתנה ועוד... לבירור ולשאלות נוספות ניתן ליצור קשר עם כל אחד מנציגנו. לקבלת דוגמאות ולתאום פגישה.

 

האם ניתן להחזיר את המוצר במידה והוא אינו מתאים לי?

כן, ניתן להחזיר את המוצר אם לא נעשה בו שימוש ובאריזתו המקורית תוך 7 ימים מיום הקבלה, אנו נחזיר את עלות רכישת בניכוי דמי המשלוח/אריזה.

 

האם לחברה יש אולם תצוגה או חנות / והאם ניתן להגיע לחנותכם לצפיה ואיסוף ?

לא, אך ניתן להגיע לאיסוף הפריטים בימים א-ה בין השעות 16.00-20.00 ובתאום בלבד. משרדנו ממוקמים בהרצליה.לפרטים נוספים ולתאום הגעה צרו קשר 24/7 לשרות הלקוחות של החברה.  He-She רק מתנות מקוריות בטלפון: 03-5461286 .

 

כמה זמן האחריות על המוצרים?

12 חודשים ממועד הרכישה - במקרה הלא הסביר שהמוצר נשלח פגום נחליף אותו באופן מידי וללא תשלום אם פגמים כאלה הם בשל חומרים ירודים ו / או ייצור אך למעט בלאי הוגן ו/או שימוש לרעה במוצר.