טלפון להזמנות ובירורים: 03-5461286

אודות החברה

" אישי " יבוא ושיווק - הוקמה בשנת 1987 על ידי מר' אלי בן יצחק בעל ותק של מעל 28 שנה בענף המתנות, גאדג'טים ומוצרי נוחות לגיל השלישי.
לאחרונה החברה החלה בשווק ובבלעדית בישראל את כל מוצרי האיכות של חברת  Flipstick הבריטית. חברה אנגלית ותיקה שמייצרת את מקלות ההליכה פליפסטיק - Flipstick ,מקל ההליכה הפופולרי והנוח בעולם.

חברת Flipstick יצרנית ומשווקת מגוון מוצרי Lifestyle הנדרשים ומקלים לקיום אורח חיים תקין ונוח לבני הגיל השלישי . מקלות הליכה,זכוכיות מגדלת,מוצרי טקסטיל לגבר ולאישה,מסאג'רים ,מוצרי חשמל קלים, מוצרי ספורט משלימים ועוד...כבר עשרות בשנים. ומעכשיו גם בישראל. אחד הלהיטים הוא מקל הליכה Flipstick המוגדר כפטנט בינלאומי הכולל את כל האישורים המחמירים מצד מדינות כגון: גרמניה, אנגליה וכמובן ארה"ב.

מבין לקוחותינו בישראל: עמותת מילבת / עזרים  / יד שרה / מועצות מקומיות / רשות שדות התעופה / חברת אל-על / משרדי ממשלה / בתי אבות פרטיים...וכמובן אין ספור לקוחות פרטיים .

נשמח לצרף וללוות אתכם בתהליך הקניה. מעבר לשאלות ותשובות שניתן לקבל באתר, לשאלות ובקשות מיוחדות ניתן ליצור קשר 24/7 לשרות הלקוחות הטלפוני של חברת He-She רק מתנות מקוריות! אחד מנציגנו יספק לכל דורש ,ייעוץ אדיב וסבלני.